ZWROTY i REKLAMACJE

    FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI.doc

    FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI.pdf

    W jakim czasie mogę dokonać zwrotu?

    Czy zwroty towaru są darmowe?

    Jak wymienić zakupiony towar?

    Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

    Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Jak przebiega procedura zwrotu?

    Jak przebiega procedura reklamacji?

    Co zrobić gdy otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

    Czy można odesłać towar za pobraniem?

    Co zrobić gdy zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem?

    W jakim czasie mogę dokonać zwrotu?

    Masz prawo w terminie 30 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

    Czy zwroty towaru są darmowe?

    Tak, wszystkie zwroty w MaxiBike.pl są darmowe. Więcej informacji odnośnie procedury zwrotu znajdziesz tu: Jak przebiega procedura zwrotu?

    Jak wymienić zakupiony towar?

    Procedura wymiany towaru składa się z dwóch etapów. Zwrotu otrzymanego towaru- więcej informacji: Jak przebiega procedura zwrotu? Oraz nowego zakupu, właściwego produktu.

    Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

    Aby zwrócić towar wystarczy wypełnić formularz zwrotu i odesłać go wraz z towarem i dowodem zakupu. W przypadku reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji i wraz z nim przesłać towar na nasz adres. Pamiętaj, że im bardziej szczegółowo opiszesz nam istniejący problem z towarem, tym sprawniej uda nam się zakończyć proces reklamacji.

    Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Numer zamówienia znajduje się na fakturze i paragonie imiennym w tym samym miejscu po prawej stronie pod nagłówkiem. Numer ten pozwala nam najszybciej ustalić transakcję której dotyczy zwrot lub reklamacja

    Jak przebiega procedura zwrotu?

    -Wypełnij formularz zwrotu, jest on załączany do każdej paczki, lub możliwy do pobrania tutaj formularz zwrotu

    -Zapakuj bezpiecznie zwracany towar wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu

    -Skontaktuj się z nami (e-mail/telefon) podając: adres odbioru oraz godziny w jakich paczkę można odebrać. W ten sposób zamówiona przesyłka może zostać bezpłatnie odebrana z dowolnego adresu  w Polsce (z Twojego domu, lub miejsca pracy) w indywidualnie uzgodnionym z Tobą  terminie.

    -Gdy paczka do nas dotrze dokonamy zwrotu Twojej wpłaty za zwracany produkt na Twój rachunek bankowy

    Jak przebiega procedura reklamacji?

    -Wypełnij formularz reklamacji, jest on załączany do każdej paczki, lub możliwy do pobrania tutaj formularz reklamacji

    -Zapakuj bezpiecznie zwracany towar wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu

    -Skontaktuj się z nami (e-mail/telefon) podając: adres odbioru oraz godziny w jakich paczkę można odebrać. W ten sposób zamówiona przesyłka może zostać bezpłatnie odebrana z dowolnego adresu  w Polsce (z Twojego domu, lub miejsca pracy) w indywidualnie uzgodnionym z Tobą  terminie.

    -Gdy Paczka do nas dotrze zweryfikujemy istnienie wady i skontaktujemy się z Tobą odnośnie dalszego postępowania. Ustawodawca daje nam na to 14 dni, natomiast zwykle staramy się przekazywać takie decyzje dużo szybciej.

    Co zrobić gdy otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

    Postępuj tak jak w przypadku Jak przebiega procedura zwrotu?

    Jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego działania produktu, lub istnienia wady skontaktuj się z nami, a chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

    Czy można odesłać towar za pobraniem?

    Nie, ze względu na konieczność zapoznania się przez nas z odsyłanym towarem nie ma możliwości abyśmy odebrali przesyłkę za pobraniem. Ale bez obaw, w 99% przypadków dokonujemy przelewów zwrotnych nawet w 48 h.

    Co zrobić gdy zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem?

    Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i dokładnie przekaż nam informację o numerze Twojego zamówienia, oraz wskaż których produktów jest za mało, lub za dużo, lub nie ma ich wcale. W zależności od okoliczności indywidualnie ustalimy sposób rozwiązania tej sytuacji.