W czym możemy Ci pomóc?

    zamówienia i płatności
    wysyłka i dostawa
    odstąpienie od umowy


    Zwroty i reklamacje

    FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI.doc

    FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI.pdf

    W jakim czasie mogę dokonać zwrotu?

    Jak wymienić zakupiony towar?

    Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

    Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Jak przebiega procedura zwrotu?

    Jak przebiega procedura reklamacji?

    Co zrobić gdy otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

    Czy można odesłać towar za pobraniem?

    Co zrobić gdy zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem?


    W jakim czasie mogę dokonać zwrotu?

    Masz prawo w terminie 30 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.


    Jak wymienić zakupiony towar?

    Procedura wymiany towaru jest bardzo prosta. Skontaktuj się z nami i zgłoś chęć wymiany. Odeślij zakupiony produkt na adres Maxibike Sp z o.o. ul. Rosoła 8c, 02-678 Warszawa (tel. 22 355 27 75).

    Wypełnij formularza dołączonego do zamówienia, to znacznie przyśpieszy wymianę.


    Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

    Aby zwrócić towar wystarczy wypełnić formularz zwrotu i odesłać go wraz z towarem i dowodem zakupu. W przypadku reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji i wraz z nim przesłać towar na nasz adres. Pamiętaj, że im bardziej szczegółowo opiszesz nam istniejący problem z towarem, tym sprawniej uda nam się zakończyć proces reklamacji.


    Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Numer zamówienia znajduje się na fakturze i paragonie imiennym w tym samym miejscu po prawej stronie pod nagłówkiem. Numer ten pozwala nam najszybciej ustalić transakcję której dotyczy zwrot lub reklamacja


    Jak przebiega procedura zwrotu?

    -Wypełnij formularz zwrotu, jest on załączany do każdej paczki, lub możliwy do pobrania tutaj formularz zwrotu

    -Zapakuj bezpiecznie zwracany towar wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu

    -Odeślij zwracany produkt na nasz adres: Maxibike Sp.z o.o. ul. Rosoła 8c, 02-678 Warszawa

    -Gdy paczka do nas dotrze dokonamy zwrotu Twojej wpłaty za zwracany produkt na Twój rachunek bankowy


    Jak przebiega procedura reklamacji?

    -Wypełnij formularz reklamacji, jest on załączany do każdej paczki, lub możliwy do pobrania tutaj formularz reklamacji

    -Zapakuj bezpiecznie zwracany towar wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu

    -Odeślij produkt na nasz adres: Maxibike Sp.z o.o. ul. Rosoła 8c, 02-678 Warszawa

    -Gdy Paczka do nas dotrze zweryfikujemy istnienie wady i skontaktujemy się z Tobą odnośnie dalszego postępowania. Ustawodawca daje nam na to 14 dni, natomiast zwykle staramy się przekazywać takie decyzje dużo szybciej.


    Co zrobić gdy otrzymany produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

    Postępuj tak jak w przypadku Jak przebiega procedura zwrotu?

    Jeśli masz wątpliwości co do prawidłowego działania produktu, lub istnienia wady skontaktuj się z nami, a chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.


    Czy można odesłać towar za pobraniem?

    Nie, ze względu na konieczność zapoznania się przez nas z odsyłanym towarem nie ma możliwości abyśmy odebrali przesyłkę za pobraniem. Ale bez obaw, w 99% przypadków dokonujemy przelewów zwrotnych nawet w 48 h.


    Co zrobić gdy zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem?

    Skontaktuj się z nami telefonicznie - 22 355 27 75 - lub mailowo - sklep@maxibike.pl - i przekaż informację o numerze Twojego zamówienia, oraz wskaż których produktów jest za mało, lub za dużo, lub nie ma ich wcale. W zależności od okoliczności indywidualnie ustalimy sposób rozwiązania tej sytuacji.