W czym możemy Ci pomóc?


    Dostępność oryginalnych części zamiennych OEM


    Najczęściej zadawane pytania

    Kiedy dostanę produkt?

    Od czego to zależy?

    Co, jeśli produkt jest niedostępny?

    Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny od ręki?

    Jak mogę zwrócić zamówione produkty?


    W ofercie sklepu MaxiBike.pl posiadamy oryginalne części zamienne do motocykli wiodących marek - Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki oraz KTM. Dzięki schematom technicznym, na których każdy element jest dokładnie opisany i pokazany, w łatwy sposób można dobrać oraz kupić potrzebne podzespoły.

    Oryginalne części zamienne zamawiane są z magazynów centralnych poszczególnych producentów, znajdujących się najczęściej w zachodniej części Europy. Z uwagi na ilość dostępnych części zamiennych, żaden sprzedawca części w Polsce nie utrzymuje stanów magazynowych takich produktów, przez co termin realizacji takich zamówień jest nieco dłuższy niż w przypadku innych produktów z naszej oferty.

    Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Zdarzające się czasem lekkie opóźnienia spowodowane są wydłużonym terminem wysyłki zamówień z magazynów centralnych lub tymczasową niedostępnością części, na którą trzeba dłużej poczekać. W takich sytuacjach zawsze informujemy naszych Klientów, aby mieć pewność, że zamówienia są poprawnie realizowane i zamawiający posiada pełną wiedzę o statusie swojego zamówienia.

    Standardowy termin realizacji zamówień na oryginalne części zamienne w sklepie MaxiBike.pl to 4-7 dni roboczych. Taki termin realizacji podawany jest zakładając, że dany element jest dostępny w europejskim magazynie danego producenta.

    Tyle czasu zajmuje wysłanie zamówienia systemowego od nas do producenta, skompletowanie naszego zamówienia (jeden magazyn europejski obsługuje każdego dnia tysiące zamówień z całej Europy) oraz następnie wysłanie kurierem takiej przesyłki do nas, tak aby została dostarczona do Klienta jego preferowaną metodą dostawy.

    W przypadku niedostępności w magazynie europejskim, istnieje możliwość złożenia zamówienia w magazynie producenta, który zazwyczaj znajduje się w kraju, w którym produkowane są pojazdy danej marki. Szacowany termin realizacji zamówień realizowanych z magazynów centralnych to około 4-6 tygodni, ponieważ części zazwyczaj są wysyłane transportem morskim, tak aby ograniczyć koszty logistyczne. Zdarzają się również sytuacje, w których zamówiony element jest niedostępny i nie ma możliwości zamówienia go. Oznacza to, że taka część została już wycofana z produkcji, a wszystkie stany magazynowe we wszystkich dostępnych magazynach zostały wyczerpane.

    W przypadku wydłużonego terminu realizacji zamówienia na daną część (4-6 tygodni) lub całkowitego braku dostępności części, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby poinformować Cię o zaistniałej sytuacji. Nigdy nie rozpoczniemy realizacji zamówienia na części z wydłużonym terminem realizacji bez wcześniejszego kontaktu z Tobą i akceptacji nowego czasu dostawy.


    Kiedy dostanę produkt?


    Standardowy termin realizacji zamówień na oryginalne części zamienne to 4-7 dni roboczych. W momencie skompletowania zamówienia wysyłamy maila z informacją, że zamówienie zostało zrealizowane i przygotowane do wysyłki.
    Istnieje możliwość, że kupiona część jest dostępna tylko na zamówienie, co wydłuża termin realizacji do 4-6 tygodni roboczych. Jednak przed akceptacją takiego zamówienia zawsze skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i ustalić dalsze działania związane z zamówieniem.


    Od czego to zależy?


    Termin dostawy części zależy od godziny, o której zamówienie zostało złożone. W przypadku wszystkich producentów części, wysyłka zamówień od nas do poszczególnych magazynów jest realizowana o godzinie 11:00. Oznacza to, że zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 10:30 zostaną wysłane do realizacji jeszcze tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po tej godzinie zostaną wysłane w następnym dniu roboczym o tej samej godzinie. Zamówienia są wysyłane i realizowane wyłącznie w dni robocze.


    Co, jeśli produkt jest niedostępny?

    (Jak się o tym dowiem? Jak wygląda obsługa?)


    W przypadku całkowitego braku dostępności wybranej części, zmuszeni jesteśmy do anulowania takiego zamówienia. Niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu informacji o braku dostępności skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby poinformować Cię o statusie zamówienia. W przypadku gdy zamówienie zostało opłacone z góry, prosimy o przesłanie numeru konta, na które mamy zwrócić pełną kwotę zamówienia. W przypadku wybrania płatności za pobraniem, anulujemy zamówienie z powodu braku dostępności towaru.


    Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli produkt nie jest dostępny od ręki?


    Tak, oczywiście. W przypadku gdy towar posiada wydłużony termin realizacji, można zrezygnować z zamówienia. Dlatego też zawsze kontaktujemy się z Tobą w takiej sytuacji, aby ustalić, czy mamy takie zamówienie anulować, czy też przejść do jego dalszej realizacji.


    Jak mogę zwrócić zamówione produkty?


    W sklepie MaxiBike.pl staramy się, aby procedura zwrotów przebiegała tak sprawnie, jak tylko jest to możliwe i tak, aby każda osoba zwracająca towar jak najszybciej otrzymała pieniądze.

    Do każdego zamówienia oprócz dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura) dołączany jest formularz zwrotu. Aby przyspieszyć proces zwrotu, bardzo prosimy o dokładne uzupełnienie tego formularza wypełniając wszystkie wymagane pola. Następnie prosimy o odesłanie przesyłki wraz z formularzem na adres, który jest podany jako adres do zwrotów. W przypadku części zamiennych oraz wszystkich innych produktów, które oferujemy w naszym sklepie, prosimy pamiętać o tym, że zgodnie z obowiązującym prawem zwracany towar nie może nosić śladów próby montażu, instalacji, czy też użytkowania, takich jak zabrudzenia, zniszczenia itp.

    Zwroty są realizowane na konto, którego numer został podany w formularzu zwrotu lub na konto z którego złożone zostało pierwotne zamówienie.

    W razie jakichkolwiek pytań zawsze możesz się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby dopytać o szczegóły zwrotów oraz o przebieg całego procesu.

    • Inpost
    • DPD
    • Paczka w Ruchu
    • Visa
    • MasterCard
    • Przelewy24
    • Blik
    • skycash
    2019 Maxibike. Wszystkie prawa zastrzeżone.