W czym możemy Ci pomóc?
Wysyłka i dostawa
Jakie są formy i koszty wysyłki?
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy będę otrzymywał informację o przebiegu zamówienia?
Czy mogę zamówić dostawę na adres inny niż adres w danych do dokumentu sprzedaży?
Czy można umówić się na odbiór przesyłki na konkretna godzinę?
Co jeśli w dniu dostawy nie będzie nikogo pod adresem dostawy?
Jakie są formy i koszty wysyłki?
Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, posiadamy zróżnicowane metody dostaw w naszym sklepie:
- Przesyłka kurierska płatna z góry (zamówienie opłacone przelewem, lub za pomocą szybkich płatności wysyłane jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przy odbiorze kurier jedynie doręcza paczkę).
DPD - 9,99 PLN
- Przesyłka kurierska pobraniowa (towar wysyłany jest niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia, opłata za zamówienia uiszczana jest u kuriera doręczającego przesyłkę do Państwa).
DPD - 12,99 PLN
- Odbiór osobisty w siedzibie sklepu jest kolejną metodą dostawy, którą oferujemy w sklepie MaxiBike.pl. Taka możliwość jest dostępna wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia z góry przelewem lub przy pomocy szybkich płatności i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przesyłki mogą być odbierane w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku między 9:00 a 17:00.
W MaxiBike.pl, jeśli złożysz zamówienie za 349 PLN lub więcej to wysyłkę masz GRATIS!
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, jak najbardziej posiadamy taką możliwość w naszym sklepie. Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po opłaceniu zamówienia z góry przelewem lub przy pomocy szybkich płatności i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Oprócz tego, termin odbioru musi zostać potwierdzony przez operatora sklepu. Przesyłki mogą być odbierane w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku między 9:00 a 17:00 pod adresem ul. Gronostaja 6, 02-786 Warszawa.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia na dany produkt podany jest na karcie każdego produktu przy przycisku „Dodaj do koszyka”. W przypadku zamówienia na kilka produktów domyślnie czekamy aż całe zamówienie zostanie skompletowane i wysyłamy całość jedną paczką.
Czy będę otrzymywał informację o przebiegu zamówienia?
Tak, niezależnie czy ma się założone konto, czy dokonałeś zakupów bez jego zakładania, otrzymasz powiadomienia dotyczące przyjęcia zamówienia i dalszych etapów jego realizacji.
Czy mogę zamówić dostawę na adres inny niż adres w danych do dokumentu sprzedaży?
Oczywiście, wystarczy przy składaniu zamówienia, w panelu zamówienia wyłączyć domyślną opcję „Dostawa pod ten adres”, a pojawią się pola do wprowadzenia oddzielnego adresu dostawy.
Czy można umówić się z kurierem na odbiór przesyłki na konkretna godzinę?
Przy standardowej usłudze kurierskiej z jakiej korzystamy domyślnie takiej opcji nie ma, jednak w sytuacjach wyjątkowych istnieje możliwość przekierowania paczki DPD czyli zmienić jej datę/godzinę dostarczenia. Dodatkowo firma kurierska oferuje śledzenie paczki przez SMS, wystarczy wysłać SMS z numerem przesyłki na numer 3373 (opłata jak za zwykły SMS zgodnie z cennikiem operatora telefoni kom.).
Co jeśli w dniu dostawy nie będzie nikogo pod adresem dostawy?
Firma DPD za pośrednictwem której wysyłamy paczki oferuje możliwość zmiany adresu dostawy bezpośrednio w dniu dostawy. Domyślnie firma DPD wysyła przez SMS informację o tym, że paczka została nadana i możemy zmienić adres dostawy paczki która już jest w drodze. Dołączy jest również link z możliwością śledzenia paczki on-line!