W czym możemy Ci pomóc?

    zamówienia i płatności
    zwroty
    odstąpienie od umowy


    Wysyłka i dostawa

    Jakie są formy i koszty  wysyłki?

    Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czy będę otrzymywał informację o przebiegu zamówienia?

    Czy mogę zamówić dostawę na adres inny niż adres w danych do dokumentu sprzedaży?

    Czy można umówić się na odbiór przesyłki na konkretna godzinę?

    Co jeśli w dniu dostawy nie będzie nikogo pod adresem dostawy?


    Jakie są formy i koszty wysyłki?

    Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, posiadamy zróżnicowane metody dostaw w naszym sklepie:

    • Przesyłka kurierska płatna z góry (zamówienie opłacone przelewem, lub za pomocą szybkich płatności wysyłane jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przy odbiorze kurier jedynie doręcza paczkę).

                DPD - 14,00 PLN

    • Przesyłka kurierska pobraniowa (towar wysyłany jest niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia, opłata za zamówienia uiszczana jest u kuriera doręczającego przesyłkę do Państwa).

                DPD - 17,99 PLN

    • Odbiór w Punkcie (Paczka w Ruchu) pozwala na odbiór przesyłki w wybranym przez Państwa punkcie Ruchu. Punkt dostawy można wybrać przy składaniu zamówienia i wybieraniu metody dostawy.

                6,99 PLN

    • InPost (Paczkomat) pozwala na wybranie dostawy przesyłki do Paczkomatu. W koszyku wystarczy wybrać Paczkomat w najbardziej dogodnej dla Państwa lokalizacji i przy użyciu kodu odbioru (6 cyfr) można odebrać przesyłkę w przeciągu 48 godzin.

               11,99 PLN

    • Odbiór osobisty w siedzibie sklepu jest kolejną metodą dostawy, którą oferujemy w sklepie MaxiBike.pl. Taka możliwość jest dostępna wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia z góry przelewem lub przy pomocy szybkich płatności i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przesyłki mogą być odbierane w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku między 9:00 a 17:00. 

    W MaxiBike.pl, jeśli złożysz zamówienie za 350 PLN lub więcej to wysyłkę masz GRATIS!


    Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    Tak, jak najbardziej posiadamy taką możliwość w naszym sklepie. Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po opłaceniu zamówienia z góry przelewem lub przy pomocy szybkich płatności i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Oprócz tego, termin odbioru musi zostać potwierdzony przez operatora sklepu. Przesyłki mogą być odbierane w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku między 9:00 a 17:00 pod adresem ul. Jana Rosoła 8c, 02-786 Warszawa.


    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia na dany produkt podany jest na karcie każdego produktu przy przycisku „Dodaj do koszyka”. W przypadku zamówienia na kilka produktów domyślnie czekamy aż całe zamówienie zostanie skompletowane i wysyłamy całość jedną paczką.


    Czy będę otrzymywał informację o przebiegu zamówienia?

    Tak, niezależnie czy ma się założone konto, czy dokonałeś zakupów bez jego zakładania, otrzymasz powiadomienia dotyczące przyjęcia zamówienia i dalszych etapów jego realizacji.


    Czy mogę zamówić dostawę na adres inny niż adres w danych do dokumentu sprzedaży?

    Oczywiście, wystarczy przy składaniu zamówienia, w panelu zamówienia wyłączyć domyślną opcję „Dostawa pod ten adres”, a pojawią się pola do wprowadzenia oddzielnego adresu dostawy.


    Czy można umówić się z kurierem na odbiór przesyłki na konkretna godzinę?

    Przy standardowej usłudze kurierskiej z jakiej korzystamy domyślnie takiej opcji nie ma, jednak w sytuacjach wyjątkowych istnieje możliwość przekierowania paczki DPD czyli zmienić jej datę/godzinę dostarczenia. Dodatkowo firma kurierska oferuje śledzenie paczki przez SMS, wystarczy wysłać SMS z numerem przesyłki na numer 3373 (opłata jak za zwykły SMS zgodnie z cennikiem operatora telefoni kom.). 


    Co jeśli w dniu dostawy nie będzie nikogo pod adresem dostawy?

    Firma DPD za pośrednictwem której wysyłamy paczki oferuje możliwość zmiany adresu dostawy bezpośrednio w dniu dostawy. Domyślnie firma DPD wysyła przez SMS informację o tym, że paczka została nadana i możemy zmienić adres dostawy paczki która już jest w drodze. Dołączy jest również link z możliwością śledzenia paczki on-line!

    • Inpost
    • DPD
    • Paczka w Ruchu
    • Visa
    • MasterCard
    • Przelewy24
    • Blik
    • skycash
    2019 Maxibike. Wszystkie prawa zastrzeżone.