W czym możemy Ci pomóc?

    zamówienia i płatności
    zwroty
    odstąpienie od umowy


    Zamówienia i płatności

    Jakie mam możliwości zapłaty za towar?

    Czy mam możliwość otrzymania faktury VAT?

    Czy musze zakładać konto żeby złożyć zamówienie?

    Czy wszystkie towary widoczne w sklepie są dostępne?

    Jak długo będę musiał czekać na zamówiony towar?

    Czy jest możliwość otrzymania rabatu na złożone zamówienie?

     


    Jakie mam możliwości zapłaty za towar?

    Płatności za zamówienie złożone w naszym sklepie można dokonać na 3 różne sposoby:

    • Tradycyjny przelew bankowy, przy wyborze tej metody należy mieć na uwadze, że księgowanie wpłaty na naszym koncie może trwać nawet do 48h. Numer konta do wpłat: 04 1750 0009 0000 0000 3528 0863, Prosimy również o podaniu numeru zamówienia w tytule przelewu. Zamówienie opłacone tą metodą realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
    • Szybkie płatności internetowe, operatorem tego rodzaju płatności są przelewy24.pl. Przy wyborze tego rodzaju płatności, informacja o wpłacie trafia na nasze konto niemal natychmiast i możemy przystępować do realizacji Twojego zamówienia. płatności
    • Płatność za pobraniem przy odbiorze, Przy wyborze tej opcji zamówienie jest realizowane natychmiast po jego złożeniu. A płatności za zamówiony towar należy dokonać gotówką u kuriera doręczającego paczkę.

    Czy mam możliwość otrzymania faktury VAT?

    Tak, wystawiamy faktury VAT, aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć w formularzu zamówienia opcję „ Chcę otrzymać fakturę” i wpisać dane niezbędne do wystawienia faktury.


    Czy musze zakładać konto żeby złożyć zamówienie?

    Nie ma takiej potrzeby, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta. Jednak mając konto w naszym sklepie zdobywasz dostęp do funkcjonalności, które nie są dostępne dla klientów bez konta. Między innymi są to: podgląd do historii swoich zamówień, a także dostęp do specjalnych akcji promocyjnych i dodatkowych kodów rabatowych.


    Czy wszystkie towary widoczne w sklepie są dostępne?

    Na karcie każdego z towarów wskazana jest jego dostępność. Jeśli chcesz potwierdzić dostępność konkretnej ilości danego produktu na magazynie, lub po prostu potwierdzić informację ze strony, zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci sprawdzą dostępność i termin realizacji.


    Jak długo będę musiał czekać na zamówiony towar?

    Przy każdym produkcie umieszczona jest informacja o terminie realizacji zamówienia. Jeśli jednak potrzebujesz bardziej precyzyjnej informacji na temat terminu dostawy danego towaru nasi konsultanci chętnie sprawdzą możliwość realizacji twojego zamówienia w danej chwili.


    Czy jest możliwość otrzymania rabatu na złożone zamówienie?

    Ceny opublikowane w sklepie są cenami brutto i są to ceny ostateczne, możliwość otrzymania dodatkowych rabatów istnieje poprzez kody rabatowe dostępne dla  aktywnych klientów posiadających konto w naszym sklepie. Dodatkowo, prowadzimy na bieżąco atrakcyjne akcje promocyjne, więc zapraszamy po najświeższe informacje na nasz profil na facebooku.

    • Inpost
    • DPD
    • Paczka w Ruchu
    • Visa
    • MasterCard
    • Przelewy24
    • Blik
    • skycash
    2019 Maxibike. Wszystkie prawa zastrzeżone.